خدایا تو قلب مرا میخری؟

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

خدایا تو قلب مرا میخری؟

 

 

 

دلم را سپردم به بنگاه دنیا

وهی آگهی دادم اینجا و انجا

 

وهر روز برای دلم

مشتری آمدو رفت

وهی این و آن

سرسری آمد ورفت

 

 

 

ولی هیچ کس واقعا

اتاق دلم را تماشا نکرد

                                                           

دلم قفل بود

کسی قفل قلب مرا وا نکرد

 

یکی گفت:

چرا این اتاق

پر از دوده و آه است

یکی گفت:

چرا دیوارهایش سیاه است

یکی گفت:

چرا نور اینجا کم است

و آن دیگری گفت:

انگار هر آجرش فقط از غم وغصه وماتم است.

 

و رفتند وبعدش دلم ماند بی مشتری

و من تازه آنوقت گفتم:

 

خدایا تو قلب مرا میخری؟

 

و فردای ان روز خدا آمد و توی قلبم نشست

ودر را به روی همه پشت خود بست

 

ومن روی ان در نوشتم

ببخشید دیگر برای شما جا نداریم

از این پس به جز او کسی را نداریم.

 


نظرات شما عزیزان:

حبیب
ساعت9:50---21 مرداد 1392
سلام مرسی اومدی .آره انتقادم بکنی خوشحال میشم .گفته بودی پایه صندلی مشکل داره ....منم داشتم به تصویرش نگاه میکردم .....همونی بوده که من کشیدم وحتی یک سانتم اختلاف نداره وحتی سایه هاش

پارمیدا
ساعت11:56---20 مرداد 1392
سلام واااای وبت خیلی عالیه تقریبا همه ی مطالبتو خوندم موفق باشی

می خوام باهات تبادل لینک کنم

منو با اسم (( بزرگ ترین وبلاگ دانلود و سرگرمی )) لینک کن بعد بیا تو وبم خبر بده با هر اسمی که بخوای میلینکمت .


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


حبیب
ساعت0:43---17 مرداد 1392
سلام مرسی اومدی منم هستم ودرخدمتم بفرما

حبیب
ساعت9:39---15 مرداد 1392
سلام سحر جان .میخواستم ببینم شما سحری برام پیام گذاشتید .چون گفته بودی طراحی میکنم .خواستم بگم چرا خوب کاراتو بهم نشون نمیدی .اگه دوست داشته باشی میتونم کمکت کنم
سلام آره من واستون پیام گذاشتم مسی خب از کارام عکس ندارم میدونم با کمک شما بهتر میتونم بکشم ممنون از توجهتون


حبیب
ساعت23:28---12 مرداد 1392
سلام نیستی کم پیدایی پیش ما نمیای
پاسخ:سلام طاعات قبول ببخشین نبودم امروز سر میزنم


farnaz
ساعت17:22---2 مرداد 1392
سلاااااااااممممم عزیزم سایتت عاااااالیهههه خواستی به منم سر بزن و اسمی که دوست داری باهاش لینکت کنمو بگو عزیزم
پاسخ:سلام عزیزم لطف داری ادرس وبت نمیاد اگه میشه دوباره ادرستو بذار لطفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ساعت 17:0 توسط سروش،سحر